Knyter ihop säcken.

Det känns lite så nu, som att vi knyter ihop och avslutar typ tusen pågående projekt. Vi har nämligen äntligen fått bankpappren till vårt huslån och skrivit under och skickat in, på torsdag kommer vi köpa en ny flashig familjebil, En exkat sån här fast inte exakt den på bilden:
 
Och den 27/12 får vi tillträde till huset. Det är adressändrat, eländrat, soppochvattenändrat, och packas för fullt här hemma.
 
 
Jag ska snart göra en liten kartong som det ska skrivas "Eltons" på, med lite saker som vi tjuvstartat med att köpa (och få) som ska in i hens rum och packas upp. Jag trodde vi skulle vänta helt tills vi flyttar in med att gå bananas med bebissaker, men det går väl för tusan inte att hålla sig? 
 
Onej, ska den här veckan gå skitlångsamt nu bara för vi väntar så mycket roligt. Jag har förresten en liten plan om öppet hus i vårt nya hela den helgen 27-29 december, så att man får komma och hänga och låtsas hjälpa till och kanske få en öl och nåt mer gött att stoppa i munn' för besväret. Själva flyttandet tror jag att Christian och hans stora starka vänner löser jävligt snabbt, så det behöver man nog inte engagera sig så mycket i. När vi flyttade in där vi bor nu hann jag inte ens sätta mig i bilen och åka Mjölby - Vadstena innan allt var flyttat och klart. Då var dom bara tre stycken, jag tror till o med de är fler nu. 

Alltså nej, nu pirrar min mage ihjäl sig över allt himla gött som ska hända framöver!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0