Stockholm

Igår när solen sken och det var fredag och jag visste att Pride pågick i Stockholm så kunde jag inte låta bli att åka dit.

Pappa är borta över helgen så hans lägenhet stod helt tom. Och mycket bättre kan man ju inte bo i huvudstaden.

Pride alltså. Få saker är så jävla fyllda med kärlek som Pride. Man blir lycklig överallt.

Igår hann jag lyssna på Ramsby/Fischerströms livepodd på Lava och sen hängde jag med Kristin hem till söder.
Där blev det dryck och häng med några tappra som senare orkade sig ut i natten. Jag åkte hem och görmös ensam vid tio, typ.

Idag har jag badat bubbelbad och ätit frukost och nu sitter jag på tunnelbanan till söder för att äta brunch. Sen är det paradedags. Så himla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0