Nils ett år!

Igår åkte jag, mamma och Isabell till Norrmansö för att gå på ettårs-kalas.

Jag tog visst inte en enda bild från det, det var ju dumt. Men vi åt massa smörgåstårta, lekte med boarnet och underhöll hunden. Det var typ det.

Sen föll det sig så att den galopphäst som mamma äger en femtedel i startade på Täby vid nio så vi åkte dit och parkerade oss.
Åt först mat och jag åt laxtortilla som kan vara det godaste jag haft i min mun alltså jösses. <3 det var salsa och lime och ananas och crème fraîche och ost och härligheter i småsmå torrillabröd. Nomnom.

Sen åkte vi hem till sköna gröna Östergötland och jag hämtade Elin, Kamilla och Sussie på Bayersk och de var exemplariska fyllon. Ville hem en halvtimma tidigare än sagt, kom på en sekund till bilen och behövde ingen fyllemat eller annat sterr, så jag var hemma redan halv två istället för typ halv tre som jag räknat med.

Nu är det morgon och idag ska jag nog fan inte göra ett skit. Orkar jag så ska jag motionera på något sätt men det blir isf bara ett plus. Mest ska jag ligga i sängen.

Allt från mig, nu är det frukost.
Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0