Hustitten.

Hur gick hustitten då? Jo, det var ett asahäftigt hus med fräsig övervåning med cool planlösning, men det fanns bara två sovrum, som sagt, och ett var yttepyttelitet och om man ville ha fler var alternativen 
1. flytta trappen (går det ens?)
2. förstöra den asafräsiga övervåningen med den coola planlösningen. 
Så luktade källaren alldeles fruktansvärt fuktigt så jag höll på att kräkas, jag kan ju vara lite extra känslig också. 
 
Sen föll det sig så att mäklaren sa att "javisstja, säljarna på Bjälbovägen accepterar ert bud om ni vill ha det huset istället" 
Jamenjahaja, så där fick vi registrera om våra hjärnor från ett hus till ett annat. Nämligen detta här
 
Sjukt otäckt, visst? Vi kan bli husägare om vi vill. Waaaaaaaaa, jag vill typ sätta mig i bilen och åka till Magaluf och bli bartender och sen säsonga i Sälen för att avsluta med fiskrensning i Norge när jag tänker på det. 
Häftigt ändå, att bli så vuxen och häLig. 
 
Nu är det månadsmöte snart, peppt. 
 

Kommentarer
Postat av: dröm

Jag tycker det här huset var finare än det andra om jag ska uttrycka min åsikt. Mycket mer rum också och rum är ju alltid bra att ha :) Mvh.

2013-08-21 @ 10:25:48
Postat av: Sundron

Alltså jag är så pepp på det här att jag dör! Hoppas jag får komma till ert hus och äta middag!

2013-08-21 @ 12:53:30
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0