Hejhej!

Hejhej!

Idag tänkte jag hålla mig hemma och jobba. Måste pilla med indesign i tjugo timmar och då jag är hundägare den här veckan så vet jag av erfarenhet att på kontoret skulle jag mest bli störd av en uppmärksamhetssugen Isabell.
Här hemma ligger hon fint i sin korg (för stunden iaf)

Fast först ska jag faktiskt smita iväg en timma och köra Body Pump. Låren är fortfarande möra sen i fredags (!) men det tänker vi inte på.

Annars då? På måndag ska vårt nya hus besiktigas, då ska vi va med såklart och känna in huset. Christian har skrivit ut förstorade planlösningar så jag skulle i princip kunna köpa dockmöbler och planera möblemang här hemma. Han själv ritar mest på en uteplats med trall, inglasning, pool och hela baletten. Det blir nog ett gött hus det här!

Så är det grönt så ska handpenning in på fredag, sen känns det liksom på riktigt.

Men nu är det den där fantastiska kvinnan från rent hus på Nyhetsmorgon. Min och Daniels favorit. Ska se om jag kan hitta en bild.

Fantastisk, måste sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0