Harry Potter och pizza

HalloJ. Det är måndag. Jag gillar't!

Helgen har varit så jäkla asalugn. Så här gick det till. 

Fredag - Jag och Sandra tränade alltså Body Pump och sen när det var dags att ta helg satte sig jag och Christian i bilen och åkte till Motala och skrev på pappren till vårt nya hus (<3) Alltså så blev det, det här:
(Det är borta från Hemnet annars hade jag gett er fler bilder, dock vet jag att Christian fick alla bilder på mail av mäklaren, så jag kan visa fler bilder vid tillfälle) 
 
Går det bara igenom besiktning och så, så flyttar vi in till årsskiftet. Längtar ihjäl. 
Detta firade vi med att åka till Östenssons och köpa FREDAGSMYSSAKER (skjut mig) Det blev potatisgratäng, kycklingspett, BEA, godis och ostbågar. Till... (håll i er) Fångarna på Fortet. (Å, vi är så underbart svensson-vidriga) 
Sen somnade jag väl strax efter nio gissar jag. 
 
Lördag - Vaknade 06.14 och höll ut till nio innan vi åt frukost och allt det där. Sen kom vi på att vi skulle kolla på alla alla Harry Potter-filmer, så vi drog igång. 
 
Framåt kvällen åkte vi till Christians pappa och grillade, det var gött precis som vanligt. 
 
Sen var det söndag och vi kollade och kollade på Harry Potter så det typ rann trollslem ur öronen på oss. Till slut gick vi en promenad och åt lunch på kondis istället. Sen kollade vi ännu mer på Harry Potter
Men jag tycker vi har kollat nonstop for ever och ändå har vi bara sett tre filmer, galet! 
 
Sen höll jag på att växa fast och få Potter-panik så då satte jag mig i bilen och åkte till Mjölby och hängde lite med Eric, Sandra, Charlie, Linus. Vi åt pizza och sen nångång åkte jag hem igen. Mycket bra liten aktivitet som gav lite ny energi. Nu ska jag nog orka några Harry Potter-filmer till. 
 
Så var det med den helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0