Goood morgon!

Lörrrrdag morgon/förmiddag är en fin tid på veckan. Iaf när man inte ligger i spymigrän och bakfylleångest. Vilket jag alltså inte gör. Jag skulle åkt in och hängt med Elin och Anthony på detta stora evenemang Mjölbykalaset, men när det började bli dags för beslutsfattning så spöregnade det här i Vadstena. Så det hoppade jag över. 
 
På tal om spöregnet så inträffade det precis när vi var ute med Isabell i Tycklinge. Så himla typiskt, men det var bara att bita ihop och rasta i 40 minuter med kast av leksaker, hundsim, gräva gropar och allt det där. 
Jag kunde såklart inte ha kameran ute i detta rusk, så det blev en bild i bilen på väg hem istället. 
Längtarrrr efter en bil med bagage så man kan stoppa bak den här damen som skitar ner ungefär allt som kommer i hennes väg. 
 
Och nu är det lördag och vi har hängt på kammarn och gått morgonsvängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0