En film jag sett.

I söndags låg vi ju på kammarn hela dagen och njöt av att inte behöva rasta hunden (och pinades lite av att hon inte var där vi var)
 
Då kollade vi på The Conjuring (Finns att streama här) och det var ju sjukt otäckt. Så den kan man se om man vill. Sen kanske jag är allmänt inställd på att vara sjukt rädd för skräckfilm, men rädd var jag. 
 
Sen kollade vi på The Purge (finns att streama här) och den var tyvärr sjukt dålig känner jag här med facit i hand. Det började väldigt bra och kunde ha blivit väldigt bra tror jag men sen kändes det bara töntigt. Som en kopia av Hunger Games. Med den kände jag iofs precis samma, att det började bra men kanske inte slutade i samma klass. 
 
Nåja. Det var dagens filmtips. Mors! 
 
Gammal bild på sovande hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0