Det är dags igen!

Idag ska jag och Sandra köra Body pump vid lunch. Alltså jösses, jag har inte gjort det sen i typ maj, början på juni. Varenda sommar blir det samma visa, slutar träna och börjar röka. Typ. Men bara man kommer igång igen så är det ju lugnt. 
 
Alltså hon som håller i passet kommer hata mig för jag kommer ha så lite vikter. Men jag vet fan hur det blir, det skulle gå att göra allt utan vikter och man skulle ändå ha den där träningsvärken ifrån jävla helvetet. Alltså låren i övermorgon, jag vet ju. Jag kommer få slå undan benen för mig själv och hoppas att jag träffar toaringen med röven när jag ska på toa. Dom går fan inte att böja. 
 
En gång hade jag sån träningsvärk i triceps att jag tänkte att de hade gått av, på riktigt. Jag kunde inte ens hålla upp duschslangen ovanför huvudet, jag fick typ lägga mig ner i duschen för att bli helt blöt. 
Ändå står man här igen och är pepp på att snart få åka iväg. Dock är det ju en jäkla sporre att man får sån där träningsvärk för har man väl börjat så vågar man aldrig hålla upp, för då vet man att det blir en veckas helvete igen. Därför ser man till att gå minst ett par gånger i veckan - Mycket bra taktik av de som uppfann träningsvärken. 
 
Nåja nu ska jag rasta hunden så jag kan jobba vidare i lugn och ro - hon sitter nämligen bakom mig och låter extremt olycklig ungefär hela tiden. 
 
Mors! 
 
Sålänge får ni en gammal bild på Elin, Drömmen och Challe. Kan va kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0