Lista...

...stulen från niotillfem
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
Såhär, på semester i Egypten. 
 
Vilket är ditt mest använda ord den här veckan?
"Men" Det är alltid mitt mest använda ord. Börjar 85% av alla meningar med det ordet. Oavsett om jag skriver eller talar. 
 
Har du någon fobi?
Svar: nej. 
 
Vad är det godaste du ätit hittills i veckan? 
Jordnötssmör. Har ätit det nonstop sen i lördags. Inatt vid tre åt jag en macka till exempel. 
 
Vad är det finaste någon sagt till dig idag?
Jag har knappt pratat med någon så förmodligen typ ett "tack" eller nåt sånt.
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag nyss upptäckte att jag har helt okej peng kvar den här månaden. (Förmodligen iom en födelsedagsslant som trillat in, men ändå)
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen? 
Vejnet med Elin (mfl?). När träffade jag ens Elin senast? Det säger en hel del om hur trevligt det ska bli! 
Här strax utanför Way out West 2010
 
Vilket är din pepp-låt för tillfället?
Den här, eller sommarvin för att namnet säger ju allt. 
 
Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan?
Serien Andra avenyn. Synd att kalla det dötid. Det är nämligen mina dagars höjdpunkt nu mera. 
 
Vad har du gjort/kommer du göra nåt i veckan som du aldrig gjort tidigare?
grillat korv inomhus. 
 
Vad oroar du dig för?
Jag är ju en ganska o-orolig själ. Men kanske att allt ska gå åt helvete, alltså på ritkgit åt helvete. Vad säger att det inte skulle kunna göra det för mig? 
 
Vem är den kändaste personen du sett på senaste?
Men det är ungefär tvåhundra år sedan jag såg en kändis. Kan inte komma på. Tråkigt. 
 
Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Vädret. Från att sitta utan jacka på Snaps uteservering till att gå med mössa och kängor och rasta hunden. 
 
Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut? 
 
Har veckan varit bra än så länge?
Något hjärndöd. Men helt okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0