Helgen som aldrig kommer!!

På fredag efter våra jobb ska vi åka till Stockholm.

Vår grundanledning är att Christian ska på svensexa och jag ska vara barnvakt åt Nils när Carro och Gustaf är på fest.

Sen föll det sig så att eftersom att jag fyller år på måndag så passar vi på att fira mig med restaurang och härligheter. (Pappa bor ju även i Stockholm)

Jag fick välja restaurang! Jihu.
Jag valde...*trumvirvel* att äta....spänningen stiger...skaldjursplateau. Alltså FYFAN va bra val! Den där jävla middagen är typ det jag lever för just nu. Precis så känns det. Jag skulle kunna vara vaken dygnet runt fram till fredag om det behövdes (här började min sambo gapskratta, hävda att jag inte ens skulle klara att vara vaken till 22.00)

Dagarna sniglar sig fram! Jag bokade bord igår och det känns som det gått en vecka sen dess, minst!

Alltså he mig fredag och det här på en tallrik:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0