Då har det variit häääärlig helg.

I fredags skulle vi ha grillpresmiär hos Christians mamma. Det blåste som fan, så vi fick göra i ugnen till slut. Jag hade svängt ihop en skaldjurs-cheesecake, för att det lät som världens äckligaste blanding, och då förstår man ju att det måste vara sjukt gott eftersom det låter så knasigt med ändå finns ett recpet. 
 
Den blev sjukt god! Gört, gört, gört. Här är den (och lite annan mat):
 
Sen spelade vi kort och efter det följde jag med Christians syster på Källarn och vips så var man i full gång med festen. Så kan det gå! Men kul var det. 
 
Sen blev det lördag och då vi har en löpande tik hemma så a.v.s.k.y.r. hon att vara inomhus, hon vill ut och ligga helt enkelt. 
Så från halv sju satt hon och grät bredvid sängen och det förstår ju vem som helst att så kan man ju inte ha det. Har man hund får man ju rasta sin hund hur bakfull man än är. Annars borde man ha nackskott. 
SÅN himla tur att jag har en hane som hade jour och var sprudlande nykter och pigg, tog tiken under armen och åkte i väg så att jag fick sova till (håll i hatten) ELVA. Alltså jag var så lycklig när jag vaknade så jag var tvungen att cykla (som jag hatar) och pussa ihjäl honom. 
Snäll jävla människa det där alltså!

NÅJA. Sen var det dags igen och jag åkte till Elin där vi kollade ut en hotell till vår Spanien-resa. Elin fick sen lov att jobba natt så jag följde med Kamel hem och fick mat. BILD:
 
Sen blev det vin och häng med Stenis och senare vattenhålet och vips hem och sov.
Det var ju två fruktansvärda bilder, men det skiter jag i. 
 
Söndagen kom och strax efter lunch hade vi gårdsmöte. 
Här grejar dom med nåt. Vi fikade i solen och planerade trädgård. Sen lång hundpromenad och pizza och sen kammarn hela kvällen. Jag somnade med kläder på och allt. Gött! 
 
Det var den våriga helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0