Bara lite kort om låten Det kommer aldrig va över för mig.

Det är väl inte många som missat att Håkans första singel från senaste skivan Det kommer aldrig va över för mig är väldigt lik The Killers When we were young. Men jag tycker alla alla glömmer Johnossis Dead End, alltså denna:
 
Vilken jag skulle tro att den egentligen är inspirerad av (John spelar ju i Håkans band, vore konstigt om han inte visste om att detta, osvosvosvetcetcetc.)

Detta mest för att slå ett slag för johnossi, som är grymma. Om Håkans låtar är kopior av andra låtar eller inte är en debatt som aldrig kommer ta slut (om jag får gissa) men också en debatt som jag tycker att hans fans visar tydligt att de skiter i. Och det viktigaste är väl ändå att de är nöjda.
Haters gonna potate, eller hur var det nu?
 
Iaf så är det så sjukt vemodigt när man lyssnar på sista biten så att man får en liten klump i magen. 
 
"Jag är trettionio
Jag är ett tappat självförtroende
En pojke från förr är tillbaks igen
Han bara står där
Och stirrar mig rakt ner i själen
Vi skulle älska varandra tills jorden gick under
Och du skulle aldrig dö, nej.
Det skulle aldrig va över för dig"

 


Nåväl. en Bra låt är det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0