HEJHEJ

Kul att föregående inlägg publicerades, det var inte riktigt planen, men det blev ju festligt så det får vara kvar. Jag gör ett nytt försök att skriva. :) 
 
Idag är det alltså dag två på min bokföringsutbildning och efter att ha somnat lååångt innan tio igår så vaknade jag strax innan sju och hittade på en egen liten minnesregel i min jävla hjärna som jag kallar kmk (regeln alltså, inte hjärnan) kmk = kassa minskar i kredit. Nu vet ni.
Sen åt jag frukost och passade på att ta en bild på min utsikt från hotellfönstret. Man har ju varit mer upphetsad!
 Nåja. 
 
Jag lyckades iaf föreviga både popcorn och popcornmaskin, fortfarande lika lyxigt tycker jag! Jag vill ha hemma, (Fast med personal och så dårå, som underhåller den. Och gärna några personer som dessutom äter popcorn och mjukglass, jag öser mest på och sen lämnar)
Där ser ni, mjukglass till vänster och popcorn till höger. SAMT strössel och mini-marshmallows. Hade det inte varit för att Christian och Isabell inte var här så hade jag aldrig velat åka hem!
 
Nu ska jag snart iväg och möta de andra på utbildningen för att ge oss iväg och äta middag. Vi blev tipsade om en italienare i närheten, får la se om det blir den. 
Jag ska även vänja mig vid att lägga upp mer bilder på mig själv, för då kanske man vänjer sig lite vid hur man ser ut (man ser ju så sällan sig själv) och sen då lägger upp fler bilder och vips, så är det inte så farligt längre. 
Tror ni inte det funkar så? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0