Göteborg.

Igår satt jag mig på bus4you mot Göteborg, mycket smidigare att färdas så just till Göteborg. Än med tåg alltså. 
 
Det gick jäkligt smidigt allt faktiskt. Jag kom till Mjölby station och där stod pendeln och väntade så fint på mig, så kom jag till Linköpings station och där stod bussen så fint och väntade på mig. 
 
Sen kom jag fram till Göteborg centralstation och där hamnade jag i hamburgerkön som gick långsammast i hela världen. Sen när jag ÄNTLIGEN kom fram med tolvtusen väskor och så, så stod det någon liten finnig stackare där med skärmmössa och såg alldeles handfallen ut. 
"Men jösses" tänkte jag och påbörjade min beställning. Man kan tycka att personen bakom kassan snappat upp lite av sina arbetsuppgifter, alltså iaf typ en, kanske iaf typ var han ska hämta drickan. Men inte mister finne, han visste inte ens var kassaapparaten stod. Så hade han torkat näsblod överallt också. Alltså usch, jag vill aldrig mer äta. nånsin. 
 
I vilket fall är det väldigt mysigt att nu ha vaknat och veta att hela jävla Göteborg ligger utanför fönstret. Jag var framme vid läggdags igår så det var liksom bara taxi - sängen som gällde. 
 
 
Här har vi Christian som bjuder på frukost från igår morse. Det är helt sjukt vilken ångest jag har för att jag inte är där han är. Herrejösses, det är fyra dagar jag ska vara borta, jag ville typ gråta när jag åkte. Känns som jag sitter i fängelse och aldrig mer ska komma hem. Så töntigt kär är tydligen jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0