Dag ett i gbgregn.

Jag är ju då på utbildning i Göteborg och idag är dag ett avklarad. den började med hotellfrukost, fortsatte med kaffe, lunch, kaffe, fika, kaffe, middag. 
 
Är det allt man gör elle? äter och dricker när man är på kurs? Jösses. 
Synd att jag tagit så några bilder, jag får ta fler i morgon (Vi har popcornmaskin OCH mjukglassmaskin utanför kurssalen, så jävla peppt!). Här är iaf en på lite kursliteratur och sånt skojsigt. 
 
Sen efter dagens pass så åkte vi en sväng till Nordstan, men alla var så satans trötta så vi åkte hem efter att ha gått i lite affärer, druckit ett glas vin och sen ätit kycklingwok. 
 
Nu sitter jag på kammarn på mitt rum och ser ut såhär:
Och godis äter jag BARA för att höja mysfaktorn. Egentigen mår jag så satans illa och vill typ bara äta högst ett majskorn på hela dagen imorgon, för det är som sagt sjukt mycket ätaätaäta. Kommer komma hem och vara helt jävla enorm. 
 
Nu ska jag kolla på tv en liten stund, sen kommer jag somna fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0