Musikhjälpen.

Musikhjälpen har ju dragit igång (Följ spektaklet här) Detta underbara startskott firade jag med pizza alldeles själv. (Christian var på brandkårsövning) 
Jag vet inte jag...Men jag får inte alls samma feeling som tidigare år. Kan vara att jag helt enkelt inte gillar Gina. Hon låter som hon ska somna när som helst, och de få gånger jag lyssnat pratar hon mest om mat. (Sa ingen till henne att det skulle bli som förra året, alltså ingen mat?)
Sen skrev ju hon så dumt på instagram för någon månad sen också, att nån kvinna klädde sig utmanande för att locka till sig män (Eller hur fan det var, det förstörde iaf en hel festkväll för mig, för jag var så upprörd) Snacka om att öka klyftorna mellan kvinnor och män om man tar för givet att kvinnan inte kan klä sig hur som helst för sitt egen skull. 
 
NOG om detta, innan jag blir upprörd igen över så JÄVLA TRÅNGT TÄNKANDE. 
 
Nu ska jag bokföra skiten ur vårt nya bokföringsprogram och sen ÄNTLIGEN är vi ikapp med det och kan ta jullov precis som vanligt folk, inget konstigt alls. 
 
Meh, förresten jag ska ju på bio idag. Med underbara stenis. Så himla fint.
(Såhär ville jag sova musikhjälpens första natt, det blev inte riktigt så.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0