Lördagen som var.

Sen blev det lördag och vi vaknade och åt bacon, ägg och vita bönor till frukost. Allt för att skrämma bort eventuell bakfylla. Det gick bra, vi mådde som prinsar bägge två. 
 
Tog med oss Björn och åkte mot Linköping där han köpte telefon och jag köpte fina saker till min ipad. 
Sen hade vi några timmar att slå ihjäl så vi drack en öl på Mörners och åt lite plock. 
 
Sen mötte vi upp Rickard och Amanda, gick och gjorde oss fina för att sen äta middag. 
Så jälagött. 
 
Sen kom Drömmen med två vänner och då gick vi istället hem till Rickard och Amanda och satte igång det riktigt festliga. Jon på bron kom och satte igång Dommartornet och i vanlig ordning gick ingen nykter där ifrån. 
Alltså jösses, alla dessa underbara människor. Man blir ju alldeles matt. 
Sen blev det som vanligt dansdansdans på alldeles för liten yta. 
Ujujuj, förstår ni vilken fart det var. Sen gick vi in på NH och fortsatte ha örsagörsakul
 
Sen sprang jag in i Gustav och Sverik och det var ju också fantastiskt roligt. Så var det med den lördagen och på söndagen vaknade jag utan Christian bredvid mig, för han hade nämligen blivit hungrig och gått och köpt 15 cheese för att sen lämna dom i en snödriva, bli nekad inträde på NH, suttit själv på Pitchers och sen sovit på Rickard och Amandas madrass på golvet. Inget konsitgt alls. 
 
En alldeles perfekt lördag! 

Kommentarer
Postat av: Linn

Björn?

2012-12-17 @ 11:05:54
Postat av: Ellen

Ja, det är Christians kompis. Inte din Pappi. :)

2012-12-17 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0