katter.

Min fina Känn in-vän cäcilija spelar in en pod med en Lovisa (gilla deras faceboox, samt lyssna på podden HÄR!) Jag tycker den är kvick och rolig. Sen är det kanske annat för mig som känner Cissi, men det känns som en pod man kan uppskatta även om man inte känner dom. Gillar man flator så är det nog ett plus, det är typ det den handlar om, och katter. (inget av dessa två ämnen ligger mig speciellt varmt om hjärtat. Ogillar varken flator eller katter men jag kanske inte kan relatera speciellt till nåt av dom, som straight med hund.) Sen förstår man ju att det är en viktig pod för er där ute som sitter och trycker i garderoberna. Nästan så man blir lite avis på sammanhållningen. JAG VILL OCKSÅ HA EN KOMMA-UT-HISTORIA ATT BERÄTTA OM! 
 
Men jösses, det var inte alls det här jag skulle skriva om, jag skulle skriva om att de listade de roligaste katt-klippen och dom passade jag på att kolla upp. Det här listade dom som nummer 1. Alltså känn in:
 
Underbart. 
 
 
Här är vi förresten. Nytatuerade och med lite smygreklam för Telia. Varsågoda, det kan ni behöva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0