Juldag i Åre.

Juldagen kom och det var också dagen vi skulle ställa oss i skidbacken. Synd bara att jag var helt jävla överkörd av ett tåg och inte orkade mer än ett åk innan jag ville gråta, sparka, och åka hem. 
Så då åkte jag hem, medans de andra åkte vidare. 
 
Förresten så gick det såklart görbra för Christian. Varför sa han att han inte kunde, när han visst kunde? Knäppt. (Sen att vissa tydligen kan efter att ha åkt en gång för 20 år sedan är ju ännu knäppare)
 
Jag tog iaf Berganan upp och mötte dom för lunch i Fjällgården. 
 
Sen tog jag bergbanan ner och de andra åkte ytterligare nån timma. 
 
Efter det gick vi på afterski på Dippan! (Här hade vi också vinkat hejdå till mamma och Isabell som tog tåget hem)
Afterskin var grym, i vanlig ordning. 
Carro önskade en låt i önskehinken sen tog peppen över. 
 
Efter en vända i stugan med dusch och fix så gick vi till Werséns för vår sista middag i Åre. :(
Det var sjukt gott och vi fick ett helt eget rum att sitta i. Här kommer massa mat.  
Nils premiärsatt i en barnstol. Fast bara så länge som Gustaf orkade hålla i honom. 
 
Sen tog vi vår väska, gick på natt-tåget och lämnade Åre för den här gången. 
 
Mycket bra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0