Jualfton i Åre

Julafton kom och vi valde att ta gruppbild i soffan på morgonen när alla var trötta och fula. Smart drag! 
Den fick pappa skickad till sig...god jul pappi! 
 
 
Sen gick jag, Christian och Isabell en lång promenad och efter det blev jag aldrig riktigt mig själv igen. Migrän kom visst som ett brev på posten. Inget fungerade. Varken dusch, massage, ipren eller treo. Och verkligen inte mat. Efter maten kastade jag upp på Diplomats toalett, mysig tjej. 
Här är iaf en bild på vårt julbord. Eller vårt halvklara julbord.
 
Nilsson var tomte och hunden avgudade att slicka på de där små barnfosingarna. 
 
Julklappsutdelningen minns jag tyvärr knappt, det lilla jag inte kramade toalettstol låg jag mest och lät konstigt. 
 
Det var ändå väldigt mysigt för sen började det spelas spel bredvid mig. 
 
Sen åt de en gång till och sen var julafton över för det här året. En mycket fin julafton (trots omständigheterna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0