Inga blogginlägg alls?

Alltså jag har så jävla fullt upp inför att vi åker till Åre, eller snarare innan jag tar "jullov" Så det blir visst inte så mycket bloggat. 
 
Ikväll ska vi ut och äta med CHristians syster för lite "hejdå och god jul"-middag, så det blir tyvärr inte mycket mer än två filmer på Isabell idag. 
 
Hon har börjat låta så himla mycket. Utan att verka vidare missnöjd. I natt skulle hon tydligen för första gången sova utanför sängen, och då låg hon där nere på golvet och snackade. 
 
Jag har sagt det förr. Så jävla knäpp.
 
 
 
Men fy fan, nu hittar jag inte hur man lägger upp film och Johanna kommer om cirka en sekund och jag måste sminka mig nu. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0