Helg igen.

Fredag idag, så himla gött. Idag tog jag mig ner till bilen, grävde fram den och sladdade till Mjölby för att jobba från kontoret. Det gick helt okej, men moddigt som fan på vägarna. 
 
Sen kom jag hem och då gjorde jag och Christian ett pepparkakshus lite lätt. Fast vi gjorde inte degen då, det ska vi väl ta och erkänna. 
 
Här ska ni få se!
Alltså det är löjligt hur jävla dålig jag är på sånt här pilljävlajobb. Det är som att någon förtrollar alla redskap jag håller i så att de bara gör tvärt om från vad jag tänker. Det är ju väldigt tråkigt! Detta gjorde att Christian började garnera och fixa och trixa medans jag började med maten som skulle ätas lite senare. 
Klart man ser att det är Minnestad. Klart. (det är faktiskt ännu lite finare nu för det är mer glasyr på gavlar och sånt. Så att ni vet tänker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0