Dan före dopparedan i Åre.

Dag nummer två började med att jag gjorde julgodis a la Chrille. 
Så jävla goda. Jag gjorde på fyra stora chokladkakor (detta vet ingen av de som åt, lika bra) de tog slut mycket snabbt. 
 
Sen hängde jag med Nils. Han är ju trots allt mitt bästa barn. 
 
Den här dagen var Christian ute och åkte längd med mamma så vi andra ordnade lunch och sen var det eftermiddag.
 
På kvällen gjorde vi oss fina och gick och åt middag på Grappa, bara jag och Christian. Så himla gott där. Hur kunde jag inte fota maten? Det var iaf ryggbiff med parmesan och Parma-chips. Dog lite. 
 
Sen mötte vi upp Carro och Gustaf på vinbaren och sen vidaer till Broken där det bjöds på Gammeldansk. Jag lurade i hanarna min. Det där går ju bara inte. 
 
Sen gick vi hem och sov redan vid tolv om jag minns rätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0