Åres första dag.

Åres första dag åkte vi mest en massa tåg. Isabell var ju en liten ängel som skötte sig exemplariskt. 
 
Själv hade jag fått världens största finne som hade gjort så att ögat svullnat och jag liknade ett lejon. Den bilden vågar jag inte lägga upp, jag var så nyvaken också. Men finnen är borta nu iaf, lejonet också. 
Sen åt vi lunch på tåget och det var faktiskt riktigt gott. Det tror man aknske inte om räkmacka på tåget, men det var fejnt. 
 
När vi sen äntligen fick kliva av i Åre gick vi till stugan och möttes av den här killen. Han satt sen inte så mycket mer i den där, eftersom vi upptäckte att det godaste Isabell visste var att slicka Nils överallt. 
 
Vi firade första kvällen först med våfflor. Sen gjorde vi oss fina och gick till Hotell Diplomat och åt lite ätt middag. Jag åt musslor med egengjorda pommes. Nomnomnom. 
 
Efter maten satt vi i sällskapsrummet och kände in stämningen, 
 
Efter det gick de vuxna och barnet och jag och Christian gjorde en krogrunda i Åre. Tyvärr var vi typ ensamma om att göra det, men det var gött ändå. Sen halkade vi hem och somnade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0