33 år.

Idag fyller min favoritperson 33 år. (Javisst är det lustigt, han ser ju inte ut att vara en dag över 25. Jag var tvungen att be om leg när vi träffades för jag trodde inte på honom.)
 
Detta har redan firats lite, i morse tassade jag upp och bredde mackor med sömnsvullna ögon (tjugo i sex!) och sen jamåhanlevade med alla härliga verser och hurrande. 
 
Christian fick ett par gröna byxor från gant. (Fan, försökte hitta bild. Men det gick inte.)
 
Sen ikväll ska vi la äta gött på Hörnet tänker jag. Där är det gött. 
Sen imorgon blir det tårta med släktisar och på lördag blir det fezt. Himla bra dagar framöver. 
 
Men iaf, Grattis Christian! Du är den bästa jag vet. 
 
I morse bad jag Christian att berätta om den där dagen för 33 år sedan när han föddes. Detta gjorde Christian med bravur och avslutade historien väldigt Christian-aktigt genom att meddela att han levererades precis som den vackra och välskapta människa han är. Såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0