M.I.A är det fränaste jag vet.

Jag såg M.I.A första gången på Hultsfred 05, då visste jag knappt vem hon var. Men jag var så himla förtjust i en hane med brunt hår och armen i paket så jag var tvungen att lyssna in mig och följa med på spelningen.
Och tacka gud för det

Under Way out West i somras såg jag henne igen och det var bland det bästa jag sett. Om inte det allra bästa. Efteråt var man så upprymd och överväldigad att man inte visste var man skulle sätta foten.

googlad bild

Nu fick jag alldeles nyss reda på att hon kommer till Peace and Love och plötsligt är alla mina tvivel på att åka på festivalen som bortblåsta. Jag ska dit. Kosta vad det kosta vill.
Frågan är om jag klarar av en lika bra konsert som i somras, hon kanske kan nöja sig med att vara hälften så bra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer du ihåg vilken den andra konserten som vi gick till efter MIA då?

2011-03-01 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0