Onsdag

Idag är inte riktigt en alldeles helt klockren dag. Även om jag i grund och botten är strålande glad och nöjd och lugn och mår bra, så är det inte riktigt en så bra dag som det var t.ex. igår.
Jag vet inte riktigt varför, jag har bara vaknat konstigt, drömt konstigt, känt mig konstig. Till frukosten tog jag även fram den där jag-har-så-mycket-tankar-som-måste-rinna-ut-ur-mina-fingrar-boken, som inte varit framme på bra länge. När den är framme och skrivs i, så brukar det vara något lurt på gång.
Men i grund och botten mår jag bra. Det kanske är just det som gör mig lite rädd, helt plötsligt känner jag att jag inte har 100% koll på en situation och då blir jag så tusans rädd att inte må bra längre.
Men det går ju inte att komma ifrån att det är kul också, att inte alltid ha hundra procents koll och inte veta hur saker ska kännas eller bli.
Men som sagt, det är ett alldeles strålande liv jag har, egentligen. Det var bara 99,99% strålande idag när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0