O så lite ris!

Igår rullade jag egna köttbullar. Jag gjorde en köttbullesmet som innehöll ungefär allt som låter äckligt ihop, men som blev gott. Bland annat senap och citron.
En hel del vitlök också, men det har jag ju i allt.

Det där åt vi med potatismos och nu har jag fått nån nippe på att göra allt från grunden. Jag vet inte vad som hände, men det känns som man har större koll på vad man stoppar i sig då.

Sen har jag inte rökt sen i fredags heller, så det är hällsosamma Dellen ni har här. Dock snusar jag ju dubbelt så mycket som jag rökte, men det är ju så satans fint med en snus efter maten när man lägger sig på soffan en stund. (Låter som medeltiden)
Precis därför började jag snusa - för att känna det där fantastiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0