Mitt kök.

Jag älskar mitt kök! jag älskar min spis och jag älskar min lägenhet. Det är så roligt att ha ett eget kök, med "stor" kyl och frys och med köksbord. Kära nån, köksbord!!
Jag älskar att laga mat i min fantastiska ugn och i mitt fantastiska kök.

Här tillexempel svängs det ihop en kycklingpaj. Shit, det tar ju inga tider alls att göra god mat. (Den här åt jag dock alldeles för fort i nån form at hetsätning, så jag mådde dåligt över den i flera timmar efteråt. Den blev jäkligt mäktig.)

Igår blev det rostade rotfrukter och fisk, olivolja och vitlök har jag på precis allt jag gör. Så även detta.

Nu längtar jag hem så jag får laga mat! Ska köpa en elvisp o lite grejer så jag kan komma igång med bakandet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0