Lite om hur helgen spenderades.

I onsdags gick jag, Kamilla, Jonas, Tobbe o Rickard på vattenhålet och firade in trettondagsafton. Det gjorde vi ordentligt.

I torsdags var det en något seg dag, så det blev mest att sitta hemma och fixa med lådor som skulle packas upp och sådär.


Fredag kom och jag underhöll mig med att dricka vin och kolla på Galenskaparna.

Sen kom Elin och även mamma och Sverik en sväng och tittade hur jag hade det. Jag och Elin fortsatte natten i Mjölby och de andra fick gå hem.

På lördagen fick jag kaffe på sängen och efter ett par timmar kom Frida, pernilla, Sofia och Marie och vi fikade, spelade filmspel och drack lite till vin. Elin och Kamilla tittade förbi en sväng och sen blev det en ganska tidig kväll.


Söndagen började med frukost och tv4-humor och slutade med Donnie Darko.

Idag ska jag och Elin träna. Håll i hatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0