Kryss o kross.

I lördags for vi iväg på kryssning över böljande hav och det var nog det roligaste i år. Det var nog iaf den roligaste kryssningen nånsin.

Tänkte lista lite händelser, för att aldrig, aldrig, aldrig glömma bort dom.

* Kortet när vi går på båten. ALTTSÅ KORTET NÄR VI GÅR PÅ BÅTEN. Jag skrattar bara jag tänker tanken. Den får inte längre ligga uppe på facebook, för Martin tyckte inte att det speglade hans snyggaste sida.

Martin ser ut som en kortisonsvullen kines. Vi andra är glada och pepp. Det är nog han också.

Näe, fy fan. jag orkar inte skriva ett endaste ord till. jag sitter o gapskrattar åt mig själv. Nu ska jag äta en köttbulle, sen sova. Elin ska bara komma o kolla på en sms-konversation först. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0