Kanonkul

Det är kanonkul att Mattias har styrt en kryssning lördag - söndag i samband med att han fyller 25 år.
Det är kanonkul att testa en annan båt än Cinderella.
Det är kanonkul att åka en helg och inte en vardag, som jag alltid gjort innan.
Det är kanonkul att vi är sjutton personer som åker och flera av dom träffar jag alldeles för sällan.

Det är kanonkul att få reda på att min pappa ska åka med exakt samma avgång, exakt samma båt och EXAKT samma anslutningsbuss.

Kanonkul.

"Men guuud vad roligt Eleonor, ska vi åka på samma kryssning" utbrister pappa och dansar en sväng med mig i extas.
Jag känner mig som fjorton när jag svarar "Men herregud, DET ÄR VÄL INTE ALLS KUL!!!" Jag vill nästan säga så där som när jag var liten, viska i örat på honom "Kalla mig inte för PG (kort för Puss-Gurka) så att någon hör"

Resterande delar av min familj skrattar sig blåa åt det här. Mamma skrattar fortfarande och jag misstänker att syrran gör det nu när hon läser också.

Tack. Tack för stödet. Tack.

Kanonkul.

Kommentarer
Postat av: Syrran

HAAAHAAAAHAAAHAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAAAAAAAAA!!!

2011-01-21 @ 10:04:49
Postat av: Anonym

Kul om ni skulle stöta på varandra i en hytt lagom till efterfesten..."men pappi då är du här".

2011-01-22 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0