Jag tröttnar också på mig. Tro mig!

Idag vaknade jag med en liten klump i magen, egentligen tror jag inte det är mer än övertrött och något försent kommen söndagsångest.

Jag blir bara så trött och ledsen på att folk ibland. Om det är något ni har problem med, så snälla säg det till mig direkt. Ska vi bestämma så? Ibland tycker jag iaf att man är värd en förklaring till att nån säger upp kontakten med en, istället för att höra det av andra och det här varför-har-du-snackat-skit-snacket.
Sen måste jag lära mig att man inte kan vara omtyckt av alla, hur mycket det än grämer mig. Jag tycker ju inte om alla, så det är ju helt naturligt att jag inte faller alla i smaken.

Trams. Så känns det.

Nu ska jag jobba vidare, fikarasten är slut.

Elins bild. Hon o Matte har lovat att säga till lite innan dom tröttnar på mig. För det är ju precis vad alla gör, hejvilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0