Internet innebär bilder!

Efter att ha installerat om Itunes har jag nu fått igång internet via iphonen, till datorn. Jag har alltså internet hemma. Fy fan va skönt!
Efter att ha flyttat alla sina saker till ett o samma ställe så har jag även hittat kameran. Fy fan va skönt!

Jag tömmer kameran och bjuder här på lite av godheterna i den.
¨
London i början av sommaren.

Jag blir så himla sugen på sommar och öl och värme och vänner och sol och parker när jag ser den här bilden. Det är i London det här också.

Här är en liten vrå i Sofias butik Drakens källare, nu längtar jag även efter Stockholm. Helst på sommaren.

Kan det här vara på Medusa kanske? Isf var det nåt med Pat och snus och Linn. Jag minns inte riktigt vad.

Sommarfint på balkongen i Fredhäll. En fågel (som jag egentligen var totalt jävla livrädd för) ockuperade balkongen.

Mine enda tagna bild under Peace and Love-festivalen. Den säger så mycket. Så himla görmycket. Tre slagna hjältar kallar jag den.

Här tror jag att det lagas fredagsmiddag till mig och Mattias.

Det var ungefär det. Nu har jag inget att skylla på längre, kameran får följa mig vart jag går och internet besöks så ofta som möjligt.

Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0