Att bo nära en skola.

Jag bor ju i princip på en skolgård. Detta har inte påverkat mig det minsta förrän i måndags då skolorna drog igång igen efter lovet.


Det här är taget från mitt köksfönster, det kanske inte ser så farligt nära ut. Men den där kullen som är hitom planket, där är tydligen nya innestället på skolgården. Där hänger alla ungar, och kommer i ungefär samma höjd med mitt köksfönster.

Hej, hej! Kan jag hälsa till dom när jag kommer ut ruffsig och dan på mornarna. Nu har jag iaf gardiner på g.
Ett soffbord också. Hjärta till Hjärta har galet mycket snyggt om ni behöver grejjer. Jag är sugen på en gungstol och en hel jäkla soffa där ifrån, men tyvärr behöver jag inget av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0