Äntligen.

Äntligen! Jag vaknade upp alldeles o-sliten efter helgen först idag. IDAG. Det är ju typ helg igen.
Igår somnade jag så tidigt att jag inte ens hörde att jag fick sms 22,00, sen sov jag till 07,00. Det är ett par timmar det.

Vaknade och liksom studsade ur sängen, fyfan va skönt.

Idag ska jag till City Gross med Elin (förhoppningsvis.) Jag funderar på att ha en vegetarisk månad under februari, testa på't. Fast jag har kommit på att dedt snuskigaste man kan äta måste ju vara ägg. Hur äckligt är det inte att man äter äggen från ett djur. Jag klöks nästan bara jag tänker på det, o ändå äter jag ett om dagen.

På lördag är det klubben. Då spelar JCH och när jag tänker efter har jag nog aldrig sett dom live. Eller? Kul ska det bli iaf. Kul som fan.

Jag skulle haft en bild här, men det funkar inte att skicka dom. Fattar inget.
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0