Vattna en katt.

Igår var jag på Minnestad och såg till att Tobbe fick vatten, det fryser ju där och av någon anledning har pappas katt inte förstått att snö är lika med vatten. så han törstar ju ihjäl om man inte ser efter honom.
Det var en sån där himla fin vinterdag

Sen slog det mig att Minnestad ska säljas och då var jag tvungen att bara vandra runt och känna in hela huset och fina minnen slog mig som att man alltid hängde i trappräcket till övervåningen eller att golvet knarrar precis där utanför badrummet på övervåningen. Sen fick jag för mig att jag ville bo där. Men hur skulle det gå till?

Så himla sorgligt egentligen, att hela huset ska tillhöra en helt annan familj. Jag har ju gjort precis allt där. Usch, jag måste ut snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0