Välkommen lön!

Det är dags för lön. Kylen känner det lika väl som jag! Allt som ligger i frysen är paket med korv, men eftersom februari var en vegetarisk månad så får dom ligga kvar där.
Så igår blev det pasta och pesto. iofs var jag inte ens sugen på kött. Det känns som jag fått mer avsmak av en månad utan, än vad jag varit sugen på det.

Imorgon bär det av till City Gross. Och så ska det gymmas också, det ska det redan idag. Femte gången sen i torsdags, jag undrar hur länge den här statistiken håller i sig. Dock är det bar roligt och det känns inget jobbigt att ta sig iväg dit. O så jävla gött att svettas och få upp pulsen. Det har ju inte direkt varit varje dag i mitt liv som den ökat tidigare.

Sen röker jag inte längre, mer än till fest. Så 2011 verkar bli hälsans år. Fint!

Big Brother följs slaviskt också, precis som för 8 år sen. Men ut me den där Nicky, kan han heta så. Jag stör mig bara jag ser honom. Dansar och lever fan. Det är nåt i ögena på'n. Gillar'n inte.

Nu ska jag snart dricka kaffe. Jag kunde verkligen inte somna igår, jag snurrade och snurrade och tänkte och frös och snurrade och rös och snurrade och frös. Och sen somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0