Träning och paj och otäck film

Igår var jag och Elin på gymmet. Jävlar i min lilla låda vad vi var stolta att vi tagit oss dit. Sen kanske vi inte blev starkast i världen just av gårdagens pass, men trötta blev vi! Våra kroppar måste undra så mycket vad det var frågan om med all denna aktivitet utan alkohol i kroppen. (Jag tänker att discodans/fuldans är den enda rörelsen våra kroppar får i vanliga fall)  
Vi ska dit idag igen. Om bara några timmar.

Efter vi hade varit där igår så åkte vi hem till mig, fiskade upp Matte på vägen, och sen gjorde vi paj (!) och åt pajen.

Lök och broccoli är en jävla killer tillsammans!

Efter det kollade jag och Matte på Bröderna Grimm och jag var jävligt rädd under tiden, fast det sa jag inte så att Matte hörde. Det var nån elak häxa med långa naglar och rapunzel-hår som var arg och drack blod. SJUKT otäckt.

Nu ska jag fortsätta ha fredagskänsla på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0