Skämsinlägg.

Jag tänkte bjuda på ett skäms-nöje som jag har. Och har haft ganska länge. Jag brukar gå in på kissies blogg (från Iphonen, annars funkar det inte alls så bra med nöjet) och sen sitter jag och zoomar in bild efter bild, linje efter linje och fnissar åt hur dåligt hon redigerar sina bilder. Förundras över hur hur en människa med silikonbröst kan välja att förstora ännu mer, mha datorn.



Nu tänkte jag bjuda på en resa i inzoomningarnas värld, så ska vi se om ni fastnar och börjar med sama hobby som jag. (Jag som alltid velat ha en hobby, nu har jag äntligen en! Kissie!)


Ett stycke bakhuvud med väldigt stort hår, "vilken volym!" tänker ni. Här är ett klockrent exempel på ett fynd jag alltid väljer att visa Elin. "Men Elin, vad tror hon? Det ser ju ut som hon har två huvuden"

Här har vi ett mer vanligt fynd som är kissies mustiga bröst. En himla massa sillisar och en hel del photoshop-färg.


Att redigera bort innanlåren är också vardag om man heter Kissie. (Nu heter hon ju inte Kissie, men a, ni fattar)

Kul va! Det är vad jag sysslar med när andra målar eller utför andra hobbysar. Jag zoomar.

Och sen alla ni småttingar osm läser Kissies blogg och tror att en burk barnmat om dagen får er till den här kroppen ovan, så är det bara att lägga ner. man får vara rutig, blommig, tjock, smal, svart, vit, kvadratisk, blond, ful, söt, snygg, finnig, okysst, sist, först, rikast, fattigast och precis hur man vill.
För det är det som är det fina!

Mors!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tackar så hjärtligt för tipset!

Läser alltid kissies blogg och blir förbannad på hennes förbannade bantning och sjuka kroppsideal.. Men jan ändå inte låta bli att läsa.. Och det är väl det som är meningen kan jag tro..

2011-02-08 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0