Sjuk eller nåt.

Igår dog jag i soffan om orkade inte ta mig en centimeter åt nått håll. Jag var alldeles skakig och kallsvettig och huvudet sprängde. Trodde jag skulle vara dödssjuk idag, men det är lite bättre. Undra om det var nån slags migrän eller tränings-sjuka. kroppen är ju inte så van vid att röra på sig.

Idag har jag tagit det jäkligt passivt på morgonen och sover så fort jag kommer till. Fast nu är det färdigt med det, dagen får börja nu känner jag. det ska passas katter åt pappa, solas solarium, träna, jobba, citygrossa, betala räkningar, duschas, tvätta håret. Vem tusan hinner vara sjuk?

Förresten så tänkte jag njuta av gårdagens Big brother nu, men självklart så fungerar det inte, mycket därför valde jag att friskförklara mig.

Mors! O trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0