Siesta!

Världens, alltså världens, roligaste festival någonsin kan ha varit Siesta 2008. sköte, alla alla, fresta, petta. Ord som sas allt för ofta på resan.

Sen var det nåt med att nån skulle ramla ut ur husis, på någon hane som låg redo att fresta. Kära nån, vad jag mådde bra på den resan.

Här kommer några bilder:

Flås o Dröm. Flås tömde, hela resan.


Men så bleka tilll en början, vädret var sådär precis hela resan. varenda sekund.


Granne. Men kära nån, vad hette han? Fredrik var väl brorsan. Vi bodde även granne med en pappa med halvt huvud. Det är sant. Och en som såg ut som en tsunami i ansiktet.


Här kollar jag på Vapnet. Varför gör jag inte det oftare? Underbara vapnet!


"Heter Ni Johanna båda två? Är ni syskon?" Hur fan tänker man då?


Saker att göra med en känguru-klo.


En granne bara.


Men ni ser väl hur bra vi har det? Går det att missa? Vi hängde med tusen femtonåringar som bad om råd vad dom skulle läsa på gymnasiet. HAHA.


Frest gifte sig! Har ni hört så fint. Här spelar dagis-Kalle fadersgestalt och för henne till altaret.


Det finns ett väldigt roligt walki-talki-minne. Vi frestade tag i Greven o co. walkie-talkie och började ropa ut "Vem frestar Åsas sköte?, kom?" "VEM FRESTAR ÅSA, kom???" Efter ett tag kommer ett gäng vakter springandes och ropar "Ni måste byta kanal, ni ligger på vakternas linje"
Men kära nån, dom måste varit så trötta på vårt babbel. Någon beställde även mat i den.


Drömmen och dagis-Kalle. "Kom alla mina dagisbarn" ropade Drömmen till en hel skock med människor som snällt följde henne i hasorna.
Någon påstod sig även ha kastat in Drömmen genom den öppna fönsterrutan på husis, vilket var underligt eftersom dörren var olåst.


Men den här bilden? Hahaha, jag dör. Det räcker så.

850 kronor för det här:

Och det är ju inte ens färdigbokat än. Vi gör det hörni. Allihop i en enda stor frestar-hög. Så tar vi gamla hederliga husis och har precis lika roligt som vi hade då!

Kommentarer
Postat av: drömmen

hahaha men jag orkar inte!! så jävla roligt var det!

2011-02-02 @ 13:50:18
Postat av: Linn

Jag älskar sista bilden.

2011-02-02 @ 14:35:44
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0