Måste genom skam, måste genom drömmar.

I morse vaknade jag och var på världens bästa humör. Egentligen hade jag tänk ta sovmorgon tills träningen klockan tio, för att sen jobba senare ikväll istället. Men jag studsade ur sängen vid sju och for till jobbet innan.

Jag drömde så himla fint. Det var Håkan-konsert och det övertygade så mycket att jag bestämde att jag skiter i griniga örebroare och åker på konsert med världens bästa Linn och världens bästa Dröm.

Wayne Gretzky var med på scenen. Han åkte runt, runt Håkan på skridskor i Modo-dräkt. Hur tänkte hjärnan där? Hur ofta tänker jag på Wayne liksom?
Tok-hjärna.

Nu:träning

Kommentarer
Postat av: drömmen

Vad fint att du ska med till Örebro :) Nu blev jag glad!!

2011-02-21 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0