Helgälg

En till helg har passerat och det blev en billig sådan! Billig, rolig och lite sjuk. Jag alltså, inte helgen.


I fredags åkte jag, Matte, Eric och Madde ut till Maddes kompisar i Strålsnäs och spelade rundpingis i deras iskalla uthus. Det var så himla pepp men tyvärr var inte jag det. Jag dog nån slags migrän-förkylnings-överfrossa-död och halvlåg i soffan medans resterande sjöng ut i nåt form av kareoke-försök.

Gud levererade för helt plötsligt sa en hane "Jag ska till Mjölby om nån ska med" så jag studsade in i bilen och var så. jävla. nöjd. när jag kom hem att jag slapp gå till busshållsplatsen, åka buss och stanna två extra timmar.

Lördagen kom och det var fotbollsturnering i Lagmanshallen.

Efter det drack vi vin hos Matte och sen gick vi på fest. Hemmafest, det var inte igår. Det var kul! ´

Nu ska jag gymma. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0