Håkan Hellström

Jag kommer mala sönder er med Håkan-inlägg. För på torsdag är det dags för hans första spelning på vårens turné. På Cloetta Center, i Linköping. Jag ska såklart dit, 22 gången i ordningen. Sverik ska med! Då är det alltid lite, lite, lite finare att gå på Håkans spelningar. När man är med någon som förstår sådär som bara vissa gör, vad det faktiskt handlar om.

Sen är det ju förbannat konstigt att det inte funkar att bädda in youtube-klipp här längre. men om ni klickar Här! så kommer det ett himla fint klipp, som jag brukar titta på när jag har två glas vin i kroppen och när sommaren känns en evighet bort och när man tror att ingen förstår en på samma sätt som kapten Hellström gör.

När Håkan spelar i Norrköping så är det april, och det glädje-exploderar i mig när jag misstänker att låten ovan kommer att spelas då. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0