Fredagsmys

Idag har jag varit ute hos pappa och tittat till hans kissekatt Torbjörn. Ni vet han som törstar ihjäl så lätt. Eftersom djavulen använder mina äggstockar som bostad och eftersom jag är jävligt hängig i allmänhet så badade jag bubbelbad.
Jag fick till det! Det är inte ofta. Jag brukar aldrig njuta så där som en del ser ut att göra av sitt bubbelbad. Men nu gjorde jag det.

Jag hade lyxat till det med en ansiktsmask och jävlariminlillalåda vad den stelnade. Jag gapskrattade åt hela grejen utan att mitt ansikte rördes en enda millimeter, jag såg ut som jag hade exakt samma ansiktsuttryck som innan, fast jag skrattade. Ungefär som botox gissar jag. Jag hade en väldigt rolig stund där med min mask iaf. "Men kära nån" sa jag ett par gånger utan att läpparna rörde sig.

Sen hade pappa något badskum från Barnängen och det luktade så nostalgiskt att jag var tvungen att titta mig i spegeln så jag inte hade gått bakåt 15 år i tiden. Det måste varit exakt samma märke som man buibblade med som barn.


Det här är mest för att Sofia tycker det är så äckligt med hud. Smaklig spis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0