Bra tisdag!

Bra dag! Det tvättas, städas, diskas, fixar och stojas här hemma. Skönt. Jag skulle vilja ha en mopp bara, nu krälar jag runt med disktrasa.

Det ska sökas jobb också, jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med. Ska kolla in det. Leksaksaffär - ja, tack!

Sen känns det mycket bättre idag, var man inte värd mer som vän så tänker jag inte lägga mycket energi på det. Och nu ska jag inte skriva mer gåtor om det. jag hatar själv att läsa sånt.

Imorgon ska jag till Stockholm, så himla fint. Stockholm som är den bästa platsen på hela jorden. O Lasso, Daniel, Pizza Hut-ligan och hur många som helst ska hälsas på. Hoppas jag hinner. jag får hoppa över sömnen annars bara.

Tills det är dags att åka till Stockholm tänker jag titta på min ensamma vägg, med mitt ensamma stackars gråtande barn på. Classy!


Så jävla fin-fult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0