Så mycket att berätta att det lär gå åt några inlägg.

I fredags åkte jag till Stockholm. I Stockholm mötte jag Elin och Matte och vi satte oss på min systers underbara balkong och drack vin i infravärmen. Vi spelade Jag har aldrig. En ganska värdelös lek när man redan vet i princip allt om de man spelar med. Vi försökte också spela lite Jag har aldrig a la Lost. Det blev inte mycket dricka där.  "I've never killed someone" "I've never used a gun"

Vi gav upp ganska snabbt.

Pat och Elin kom och vi tog oss senare in mot stan och till Bullmers, en Irländsk pub vid Hötorget. Där drack vi Irish och öl och hoppades på Irländska folkvisor.

Elin, som numera är o-singel rusade hem till sin hade och Jag och Elinelin bestämde oss för Stureplan. Hamnade på stället där jag och Amanda var den där kvällen som vi hamnade på efterfest på en båt med både pool och bastu. Inte lika stor lycka denna gång.

Jag tyckte att det var något frestande som dansade bredvid mig, men det tyckte tydligen hans pojkvän också. Typiskt.

Sen sa vakten till mig och Elin att "Nu är det dags att gå hem" och snälla som vi är så svarade vi bara att "Ja, det är det." och följde med honom ut bakvägen.

Hemma runt femsnåret, det var nog lika bra han slängde ut oss.

En mycket bra fredag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0