qwerty kan vara svårt på fyllan!

Det här med motoriken och en Iphone. Jag har några fina exempel.

(Säg till om jag ska ta bort något sms, så gör jag såklart det. Men jag har svårt att tro att dom är känsliga för allmänheten)

* Ifrån kristin till mig, klockan 04,40 (Jag ligger i rummet bredvid Kristin, där hon gör allt i sin makt för att para ihop mig med en av sina han-kompisar.)

"Va inte vaken med hela rösten. Sover lire gör kärleksbatln.
Det gör mig glad. Ingen pröayvap himla bra.
Hurra för det. Svär frågor på Vem vet mest. Vem vet egentligen mest?
Tvivlat starkt öä att det är jag. Snusen börjar ta. Jag kom
Er få åbhea mig. Madcareab svider. Borde tvätta av mig den.
Kan jag vara spotta ut snusen. Va insteg valen mer!

* Ifrån Cissi till Kristin, ingen aning om när eller hur. Men det låter såhär:

"Jaha men vagan ska jag säga nu då? bara djndr övr vad jag ska säga i Li et.
Till dig kan jag iaf säga vad jag vill Krillis Lybdia! Men det jag täbtw säga är att jag älskr dig men
hatar min iphone när den gör såhär du vet stavar när man inte vill alls.
Fitttelefonen!
Men du ny ska jag gå ut i falkis och där steker man som i kungarna av Tylösand.
Och du, det funna inget att leva för bara att hoppa framför tåget ca. Bondelänka!!!!!!!!!!!!!!!!! Utrop"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0